تبلیغات هدفمند

هدفمندی یکی از اصول افزایش اثربخشی در تبلیغات است. هر برندی برای تبلیغات خود، قسمتی از بازار را هدف می‌گیرد. اما نکته اصلی این است که تبلیغات دقیقاً در همان بخش از بازار عرضه شود. در تبلیغاتی با هدف ایجاد یک تاثیر خاص در مخاطب راه‌اندازی می‌شود، مخاطبان وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده از خود وب‌سایت اهمیت بیشتری دارند.

ارسال بر اساس BTS

در این نوع از ارسال این امکان به شما داده خواهد شد که به شماره های ایرانسل یک محله، یک منطقه، یک شهر و یا یک استان بر اساس آنتن مخابراتی یا همان دکل ایرانسل ارسال انجام دهید ، به این آنتن ها BTS گفته می شود .

ارسال هدفمند

این ویژگی منحصربفرد قابلیت دارد تا شما پیامکهای تبلیغاتی خود را به صورت بسیار دقیق و حساب شده به مشتریان خود ارسال نمایید. مثلا با انتخاب شهر تهران و سپس محله تجریش میتوانید به گروه سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و جنسیت خانم ها و یا آقایان و یا هر دو ارسال داشته باشید. دیتابیس شماره های ارسال براساس جنسیت و سن و سال مستقیما از اپراتور خطوط ۵۰۰۰ گرفته میشود و کارکرد سامانه کاملا آنلاین است. این نوع ارسال به هیچ عنوان گزارش دلیوری ندارد.

ارتباط با ما

دسته: مطالب
منتشر شده در 01 خرداد 1396
نوشته شده توسط مدیریت بازدید: 2713

 

آدرس دفتر: کرمان شهربابک میدان ولی عصر ابتدای بلوار معلم

تلفن تماس: 03434120506 - 09385443636 دانیال بهزادی

Email: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Telgram: @Danial_Behzadi

 

چرا جارچی اس ام اس؟

دسته: مطالب
منتشر شده در 13 شهریور 1395
نوشته شده توسط مدیریت بازدید: 5673
از جمله فاکتور های مهم در سامانه های پیامک انبوه: امکانات سامانه، بانک شماره های کامل، تعرفه پیامک، پشتیبانی و بروز بودن می باشد.

پنل اس ام اس جارچی اس ام اس نرم افزاری تحت وب، آنلاین با ساختاری ساده و کارآمد است، برخلاف دستگاه های ارسال پیامک، نیاز به مودم،سیم کارت و سخت افزار ندارد و در هر زمان و مکانی قابل دسترسی و استفاده است سرعت ارسال پیامک ها در پنل های تحت وب چند صد برابر دستگاه های ارسال پیامک می باشد و از قابلیت اطمینان بسیار بالایی برخوردار هستند با بهره گیری از قابلیت ارسال زمان دار نیازی به اتصال به اینترنت در زمان ارسال نیست. از جمله امکانات سامانه پیام کوتاه نیازپرداز ارسال منطقه ای، صنفی، شهری، کد پستی، هوشمند، متناظر، منشی پیامک، نظرسنجی و مسابقه است.

 

چرا از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟

دسته: مطالب
منتشر شده در 10 شهریور 1395
نوشته شده توسط مدیریت بازدید: 5866

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری سبک زندگی بشر هم دچار تغییراتی میشود. تلویزیون و رادیو ابزاری هستند که مردم ساعاتی از شبانه روز خود را به آنها میسپردند و با آنها گذران وقت میکنند و تا چند سال قبل تنها ابزارهایی بودند که به مردم نزدیک بود و بعضا نمیتواستند از آنها دل بکنند و شرکت های تبلیغاتی هم از این رابطه نزدیک برای درج تبلیغات و بازاریابی از این وسیله ها استفاده میکردند. ولی امروزه ابزار دیگری به اسم موبایل با انسان پیوند نزدیکتری بسته بطوری که از اول صبح تا آخر شب این وسیله را با خودمان بهمراه داریم و خیلی از مردم حتی چند دقیقه هم بدون موبایلشان نمیتوانند سپری کنند. شاید به همین دلیل است که بعضا بجای واژه ی “تلفن همراه” به آن “همراه” میگوییم! اگر بهترین وسیله ی اطلاع رسانی موبایل باشد پس بدون شک بهترین وسیله ی تبلیغاتی و بازاریابی نیز همین وسیله است.

ادامه مطلب: چرا از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟
 
باز