تبلیغات هدفمند

هدفمندی یکی از اصول افزایش اثربخشی در تبلیغات است. هر برندی برای تبلیغات خود، قسمتی از بازار را هدف می‌گیرد. اما نکته اصلی این است که تبلیغات دقیقاً در همان بخش از بازار عرضه شود. در تبلیغاتی با هدف ایجاد یک تاثیر خاص در مخاطب راه‌اندازی می‌شود، مخاطبان وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده از خود وب‌سایت اهمیت بیشتری دارند.

ارسال بر اساس BTS

در این نوع از ارسال این امکان به شما داده خواهد شد که به شماره های ایرانسل یک محله، یک منطقه، یک شهر و یا یک استان بر اساس آنتن مخابراتی یا همان دکل ایرانسل ارسال انجام دهید ، به این آنتن ها BTS گفته می شود .

ارسال هدفمند

این ویژگی منحصربفرد قابلیت دارد تا شما پیامکهای تبلیغاتی خود را به صورت بسیار دقیق و حساب شده به مشتریان خود ارسال نمایید. مثلا با انتخاب شهر تهران و سپس محله تجریش میتوانید به گروه سنی ۲۰ تا ۳۵ سال و جنسیت خانم ها و یا آقایان و یا هر دو ارسال داشته باشید. دیتابیس شماره های ارسال براساس جنسیت و سن و سال مستقیما از اپراتور خطوط ۵۰۰۰ گرفته میشود و کارکرد سامانه کاملا آنلاین است. این نوع ارسال به هیچ عنوان گزارش دلیوری ندارد.

چرا از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟

دسته: مطالب منتشر شده در 10 شهریور 1395
نوشته شده توسط مدیریت بازدید: 6432

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری سبک زندگی بشر هم دچار تغییراتی میشود. تلویزیون و رادیو ابزاری هستند که مردم ساعاتی از شبانه روز خود را به آنها میسپردند و با آنها گذران وقت میکنند و تا چند سال قبل تنها ابزارهایی بودند که به مردم نزدیک بود و بعضا نمیتواستند از آنها دل بکنند و شرکت های تبلیغاتی هم از این رابطه نزدیک برای درج تبلیغات و بازاریابی از این وسیله ها استفاده میکردند. ولی امروزه ابزار دیگری به اسم موبایل با انسان پیوند نزدیکتری بسته بطوری که از اول صبح تا آخر شب این وسیله را با خودمان بهمراه داریم و خیلی از مردم حتی چند دقیقه هم بدون موبایلشان نمیتوانند سپری کنند. شاید به همین دلیل است که بعضا بجای واژه ی “تلفن همراه” به آن “همراه” میگوییم! اگر بهترین وسیله ی اطلاع رسانی موبایل باشد پس بدون شک بهترین وسیله ی تبلیغاتی و بازاریابی نیز همین وسیله است.

چرا از تبلیغات پیامکی استفاده کنیم؟

با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری سبک زندگی بشر هم دچار تغییراتی میشود. تلویزیون و رادیو ابزاری هستند که مردم ساعاتی از شبانه روز خود را به آنها میسپردند و با آنها گذران وقت میکنند و تا چند سال قبل تنها ابزارهایی بودند که به مردم نزدیک بود و بعضا نمیتواستند از آنها دل بکنند و شرکت های تبلیغاتی هم از این رابطه نزدیک برای درج تبلیغات و بازاریابی از این وسیله ها استفاده میکردند. ولی امروزه ابزار دیگری به اسم موبایل با انسان پیوند نزدیکتری بسته بطوری که از اول صبح تا آخر شب این وسیله را با خودمان بهمراه داریم و خیلی از مردم حتی چند دقیقه هم بدون موبایلشان نمیتوانند سپری کنند. شاید به همین دلیل است که بعضا بجای واژه ی “تلفن همراه” به آن “همراه” میگوییم! اگر بهترین وسیله ی اطلاع رسانی موبایل باشد پس بدون شک بهترین وسیله ی تبلیغاتی و بازاریابی نیز همین وسیله است.

 

تبلیغات کم هزینه و به صرفه:

تبلیغات پیامکی چندین سال است که در کشورهای پیشرفته و صنعتی رواج دارد و در ایران نیز کم کم جای خود را پیدا میکند. تا چندسال قبل پنل ارسال پیامک انبوه در دست شرکت های معدودی بود که به هزینه های بسیار بالا در اختیار مردم قرار میدادند و افراد خاصی میتوانستند سامانه پیامکی را تهیه و از این ابزاز قدرتمند برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنند ولی امروزه دیگر این حالت انحصاری وجود ندار و هر شخص میتواند براحتی و با هزینه بسیار اندک (حتی رایگان) یک پنل ارسال اس ام اس تهیه کرده و شروع به تبلیغات برند خود در سطح کشور , استان , شهر و یا محله و خیابان خود بکند.

نه تنها خود پنل پیامک بلکه تعرفه ارسال پیامک هم بسیار ارزان است و شما با تعرفه هر پیامک ۷۵ رایل میتوانید از تمام امکانات سامانه پیامک استفاده کنید.

آیا تبلیغات قدرتمند و هدفمند به این ارزانی سراغ دارید؟!

 

باز